Σάββατο 12 Απριλίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΛΑΣΣΗ ΜΑΚΑΡΩΝΗ...


Θα ήθελα να σας ενημερώσω ο ίδιος για τα δημοτικά δρώμενα και τη στάση μου σ'αυτά, τη συγκεκριμένη πάντα χρονική περίοδο- και όχι κάποιοι που μιλούν τελευταία εκ μέρους μου και που φυσικά δεν έχουν την έγκριση μου... Ας βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά. Διαφώνησα ουσιαστικά με τον τρόπο της δημοτικής συνεργασίας και όχι φυσικά με το πρόσωπο του φίλου Γιώργου Τσοπανίδη που του εύχομαι κάθε επιτυχία στην προσπάθειά του, όπως και της Δημοτικής του παράταξης.
Ευτυχώς που όλα έγιναν κάπως νωρίς και όχι αργά, για να μπορέσω κι εγώ να αποσυρθώ από μια Δημοτική παράταξη που "απορροφήθηκε" από μια άλλη- με απαράδεκτο τρόπο κατ'εμένα πάντα. Για μια ακόμη φόρα θα ευχηθώ στον φίλο Αριστείδη Χατζησαββίδη να μην χρειαστεί να το μετανιώσει και να έχει καλή επιτυχία ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος της νέας παράταξης που επέλεξε να συμμετέχει.
Τέλος, όσον αφορά το άτομο μου, ως Βλάσσης Μακαρώνης, η οικογένεια μου όπως και άλλοι ενεργοί πολίτες σαν εμένα αποφασίσαμε να στηρίξουμε την Ανεξάρτητη Υποψηφία Δήμαρχο Νεας Ιωνίας Δέσποινα Θωμαϊδου και την μόνη ανεξάρτητη Δημοτική Παράταξη «ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ».


Με εκτίμηση
Ο Ενεργός Πολίτης

Βλάσσης Μακαρώνης 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου